جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

5 استراتژي جديد بازاريابي محتوا براي كمك به شما در افزايش فروش در كمپين هاي بازاريابي ديجيتال

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه برنامه نويسي و سئو را در اين وبگاه مطالعه نماييد

5 استراتژي جديد بازاريابي محتوا براي كمك به شما در افزايش فروش در كمپين هاي بازاريابي ديجيتال

۲۴ بازديد

5 استراتژي جديد بازاريابي محتوا براي كمك به شما در افزايش فروش در كمپين هاي بازاريابي ديجيتال

استراتژي بازاريابي محتواي شما تأثير زيادي بر نتايج كمپين هاي بازاريابي ديجيتال شما دارد. اين مي تواند منجر به منجر شود واجد شرايط تر. اين مي تواند زمان پرورش شما را تسريع كرده و منجر به مشتري شود. اين مي تواند به شما در افزايش حفظ مشتري كمك كند. با اين حال ، بيش از …

5 استراتژي جديد بازاريابي محتوا براي كمك به شما در افزايش فروش در كمپين هاي بازاريابي ديجيتال https://hillbilly.ir/5-استراتژي-جديد-بازاريابي-محتوا-براي-كم/ https://hillbilly.ir/5-استراتژي-جديد-بازاريابي-محتوا-براي-كم/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 27 Dec 2020 12:54:37 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs digital marketing https://hillbilly.ir/5-استراتژي-جديد-بازاريابي-محتوا-براي-كم/

5 استراتژي جديد بازاريابي محتوا براي كمك به شما در افزايش فروش در كمپين هاي بازاريابي ديجيتال

استراتژي بازاريابي محتواي شما تأثير زيادي بر نتايج كمپين هاي بازاريابي ديجيتال شما دارد. اين مي تواند منجر به منجر شود واجد شرايط تر. اين مي تواند زمان پرورش شما را تسريع كرده و منجر به مشتري شود. اين مي تواند به شما در افزايش حفظ مشتري كمك كند. با اين حال ، بيش از …

5 استراتژي جديد بازاريابي محتوا براي كمك به شما در افزايش فروش در كمپين هاي بازاريابي ديجيتال

استراتژي بازاريابي محتواي شما تأثير زيادي بر نتايج كمپين هاي بازاريابي ديجيتال شما دارد. اين مي تواند منجر به منجر شود واجد شرايط تر. اين مي تواند زمان پرورش شما را تسريع كرده و منجر به مشتري شود. اين مي تواند به شما در افزايش حفظ مشتري كمك كند.

با اين حال ، بيش از 40٪ شركت ها طبق گزارش 2020 موسسه بازاريابي محتوا ، استراتژي بازاريابي محتوا ندارند. اين گزارش نشان مي دهد كه آن دسته از شركت هايي كه استراتژي بازاريابي محتواي قابل قبولي دارند ، 4 برابر موفق تر از آنهايي هستند كه اين كار را نمي كنند.

با اين حال ، پنج استراتژي جديد بازاريابي محتوا وجود دارد كه مي توانيد از امروز براي كمك به شما در بهبود نتايج بازاريابي انجام دهيد.

استراتژي شماره 1: ابتدا بر روي نيازهاي اطلاعاتي مخاطبان خود تمركز كنيد

اولين غريزه در بين بسياري از شركت ها تبليغ محصول يا خدمات شما است. اما اين يك اشتباه بزرگ است. اين به اين دليل است كه ممكن است مخاطبان شما آمادگي يادگيري محصولات و خدمات شما را نداشته باشند.

بيشتر ليدها بيشتر به محتواي متمركز بر نيازهاي آنها پاسخ مي دهند. شما مي توانيد با تهيه محتوايي كه به آنها كمك مي كند ابتدا مشكل ، چالش ها و راه حل هاي جايگزين احتمالي خود را درك كنند ، بر نيازهاي اطلاعاتي مخاطبان خود تمركز كنيد. هرچه آگاهي مخاطبان شما از يك مسئله بيشتر باشد ، احتمال اينكه راه حلي كه ممكن است محصول يا خدمات شما ارائه دهد ، بيشتر است.

استراتژي شماره 2: اختصاص محتوا به مخاطبان در مراحل خاص سفر آنها

سفر ارتباطي از سرب به مشتري سه مرحله اصلي را طي مي كند. اولين مرحله اين است كه شما در ازاي مخاطبي كه آدرس ايميل و / يا شماره پيام كوتاه خود را با اجازه ارسال اطلاعات به او مي دهد ، چيزي با ارزش ارائه مي كنيد.

مرحله بعدي جايي است كه شما با اطلاعات آنها را تغذيه مي كنيد تا اعتبار و اطمينان خود را ثابت كنيد. در اين مرحله ، مي توانيد به مخاطبان خود كمك كنيد تا مشكل و چالش ها را بهتر درك كنند. علاوه بر اين ، به آنها كمك كنيد راه حل هاي جايگزين احتمالي را ببينند.

مرحله سوم جايي است كه شما فروش محصولات و خدمات خود را به عنوان يك راه حل تبليغ مي كنيد.

با سفارشي كردن محتوا براي مطابقت با هر مرحله از مخاطبين در سفر ، مي توانيد تعامل را افزايش دهيد. نام كوچك را در هر پيام وارد كنيد. موارد خاصي را كه مخاطب در تعاملات قبلي در آنها اطلاعات با شما به اشتراك گذاشته است ، برجسته كنيد. با بهترين راه حل براي تماس مطابقت دارد.

استراتژي شماره 3: متنوع سازي متنوع در انواع مختلف رسانه ها

مردم به روش هاي مختلف ياد مي گيرند. هر نوع رسانه اي ممكن است مزايا و معايبي را براي شما و مخاطبان فراهم كند. وقتي آنها را با هم در يك كمپين بازاريابي ديجيتال تركيب كنيد ، مي توانيد نتايج تبديل فروش خود را بهبود ببخشيد.

كمپين بازاريابي ديجيتال شما بايد شامل سه نوع رسانه اصلي براي برقراري ارتباط با مخاطبان شما باشد. بعلاوه ، حداقل پنج نوع محتوا. سه نوع رسانه پيام هاي ايميل ، پيام كوتاه و رسانه هاي اجتماعي هستند. بدون اين موارد ، شما مي توانيد به شدت شانس تبديل فروش را كاهش دهيد. دليل آن اين است كه ايميل ها ، پيامك ها و پست هاي رسانه هاي اجتماعي راهي هستند كه مي توانيد به سرعت با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد – خواه مشتري بالقوه باشد يا مشتري بالقوه واجد شرايط.

با اين حال ، محتواي موجود در ايميل ها ، پيام هاي پيامكي و پست هاي شبكه هاي اجتماعي براي تبديل فروش كافي نيست. شما همچنين به محتواي بيشتري نسبت به ايميل ، پيام كوتاه و پست شبكه هاي اجتماعي نياز داريد كه مي تواند به محتوايي براي بارگيري مخاطب شما پيوند دهد.

اين نوع محتوا مي تواند شامل صفحات فرود ، گزارش ها يا كتاب هاي الكترونيكي ، مقالات سفيد ، داستان هاي موفقيت ، فيلم ها ، وبينارهاي خودكار ، پست هاي وبلاگ ، پادكست ها ، ليست هاي چك ، آزمونها و نمودارها باشد.

استراتژي شماره 4: محتواي خود را در تمام مراحل سفر مشتري توزيع كنيد

نظارت براي موفقيت شما در بازاريابي ديجيتال مهم است. براي موفقيت در بازاريابي ديجيتال ، بايد محتوا را براي هر مرحله از سفر مشتري ايجاد و توزيع كنيد.

اگر بيشتر پول بازاريابي محتواي خود را در كمپين هاي اشتراكي – يا بالاتر از قيف سرمايه گذاري كنيد ، محتواي كافي براي تبديل يا حفظ فروش نخواهيد داشت.

از نظر موسسه بازاريابي محتوا ، موفق ترين شركت ها آنهايي هستند كه در همه مراحل سرمايه گذاري مي كنند. آنها دريافتند كه پست هاي وبلاگ / عكس هاي برجسته بالاترين عملكرد را براي ايجاد آگاهي از برند دارند ، در حالي كه خبرنامه هاي ايميل براي پرورش مشتريان بالقوه بهترين عملكرد را دارند.

استراتژي شماره 5: محتواي مربوطه را در هر زمان و هر مكان كه مخاطبان شما آن را مشاهده مي كنند ، ارائه دهيد

يكي از بزرگترين چالش ها توسعه كمپين هاي بازاريابي ديجيتال است كه تعامل با مخاطبان را افزايش مي دهد. بخش عمده اي از اين چالش برقراري ارتباط با مخاطبان شما در هر مكان و هر زمان است. بلكه در همان لحظه به آنها تحويل بدهد.

به همين دليل بهتر است كه براي انواع دستگاه ها ، به ويژه دستگاه هاي تلفن همراه ، محتوا ايجاد كنيد. به علاوه ، هنگام برقراري ارتباط ، يافتن و تعامل با محتوايي كه با او به اشتراك مي گذاريد را براي مخاطبان خود آسان كنيد. اين نه تنها باعث افزايش تبديل فروش شما مي شود. همچنين ممكن است به شما در بهبود حفظ مشتري كمك كند.

چگونه مي توان در تبليغات بازاريابي ديجيتال بعدي ايجاد انگيزه كرد

توسعه استراتژي مبارزات بازاريابي محتواي مناسب تنها بخشي از اين هدف است. ايجاد محتواي با كيفيت مرتبط با مخاطبان بزرگترين قسمت است. به همين دليل سرمايه گذاري در يك نويسنده تبليغاتي جذاب براي افزايش بازده سرمايه خود ضروري است. يك نويسنده متن خوب مي تواند به شما در رسيدن به اهداف خود كمك كند.

https://hillbilly.ir/5-استراتژي-جديد-بازاريابي-محتوا-براي-كم/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.