چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

تانسور تعريف اجتماعي | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه برنامه نويسي و سئو را در اين وبگاه مطالعه نماييد

تانسور تعريف اجتماعي | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

۷ بازديد

تانسور تعريف اجتماعي | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

همه چيز قديمي دوباره تازگي دارد. هنگامي كه ما اولين مركز بازاريابي تأثيرگذار را در سال 2016 راه اندازي كرديم ، انتخاب نرم افزار به شدت به Discovery بستگي داشت. بسياري از ابزارهاي جستجوي مختلف را بررسي كرديم و نيمي از آنها “Google of Influencer Marketing” نام داشت. با گذشت زمان ، بسياري از اين …

تانسور تعريف اجتماعي | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار https://hillbilly.ir/تانسور-تعريف-اجتماعي-قيمت-گذاري-و-ويژ/ https://hillbilly.ir/تانسور-تعريف-اجتماعي-قيمت-گذاري-و-ويژ/#respond Tue, 12 Oct 2021 21:39:16 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/تانسور-تعريف-اجتماعي-قيمت-گذاري-و-ويژ/

تانسور تعريف اجتماعي | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

همه چيز قديمي دوباره تازگي دارد. هنگامي كه ما اولين مركز بازاريابي تأثيرگذار را در سال 2016 راه اندازي كرديم ، انتخاب نرم افزار به شدت به Discovery بستگي داشت. بسياري از ابزارهاي جستجوي مختلف را بررسي كرديم و نيمي از آنها “Google of Influencer Marketing” نام داشت. با گذشت زمان ، بسياري از اين …

تانسور تعريف اجتماعي | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

تانسور تعريف اجتماعي | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "تانسور تعريف اجتماعي | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

همه چيز قديمي دوباره تازگي دارد.

هنگامي كه ما اولين مركز بازاريابي تأثيرگذار را در سال 2016 راه اندازي كرديم ، انتخاب نرم افزار به شدت به Discovery بستگي داشت. بسياري از ابزارهاي جستجوي مختلف را بررسي كرديم و نيمي از آنها “Google of Influencer Marketing” نام داشت. با گذشت زمان ، بسياري از اين دستگاه ها دريافتند كه براي حفظ رقابت به كمك بيشتري نياز دارند. حتي يكي از بهترين سيستم عامل ها در NeoReach ، كه در مهارتهاي جستجو و تجزيه و تحليل تأثيرگذار متفاوت بود – نياز به كنار گذاشتن روش هايي را كه براي هدايت آن به سمت حفظ موقعيت رهبري طراحي شده بود ، كنار گذاشت.

اما كساني كه بايد تأثيرگذارها را بيابند و بفهمند ، براي مديريت تلاش هاي بازاريابي خود از ابتدا تا انتها به ابزارهاي كامل و نهايي نياز ندارند. به دلايل مختلف ، برخي از افراد فقط بايد يك اينفلوئنسر پيدا كنند و نمي خواهند هزينه اين خدمات اضافي را پرداخت كنند. يكي از اين افراد موسي سليجماني ، موسس و مديرعامل شركتي به نام Volume Apps است. VolumeApps به عنوان يك استوديوي طراحي نرم افزار ، براي ارائه محصولات خود به كاربران جديد نيازي به ويترين كامل ندارد. آنها نيازي به تماس با اينفلوئنسر ، كمپين هاي اصلي و تمام گزارشات مخاطبان و داده هاي مربوط به عملكرد اينفلوئنسر ندارند. آنها فقط نياز داشتند كه اينفلوئنسرهاي مناسب را پيدا كنند تا بتواند در مورد برنامه اي كه آنها تبليغ مي كردند ، صحبت كند. موفقيت با كوچك سازي اندازه گيري مي شود تا با كوچك سازي.

يافتن بستر مناسب براي يافتن تأثيرگذار مناسب كار دشواري است. ويژگي هاي بسيار زياد ؛ بيش از حد بالا بردن اما ضرب المثلي كه كمر كارآفرين را بريده بود ، توسط مجري كه ديد تماشاچي كه با او صحبت مي كرد ، كنار رفت. سليجماني كه نمي تواند يك ابزار جستجوي سبك با داده هاي دقيق و ديد مخاطب پيدا كند ، كاري را كه هر توسعه دهنده نرم افزاري انجام مي داد ، انجام داد: او دست خود را انجام داد.

در سال 2018. اكنون سال 2021 است و فقط ابزارهاي جستجو پيچيده تر هستند. برخي از سازندگان پلتفرم حتي ادعا مي كنند كه Discovery مرده است و اين ويژگي را غير ضروري اما سرگرم كننده اعلام مي كنند. برخي آن را به كل ترك مي كنند. اما شركت هاي ديگر متوجه مي شوند كه اين فشار براي انجام همه كارها توانايي مشتريان آينده خود را كه به دنبال راهي مطمئن براي يافتن مروج با كيفيت با مخاطبان مربوطه هستند ، محدود مي كند.

يكي از شركت هايي كه به همه يا هيچ يك از اين استراتژي ها فكر مي كند ، Neoreach است. منطق خود آنها هنوز رايج است ، اما اين مانع از خريد Tensor نشده است. وقتي يكي از كهنه سربازان در فضا ، مبتكر در زمينه تحقيق و بينش ، تحقيقات و تجهيزات شما را خريداري مي كند ، مي دانيد كه كار درستي را انجام داده ايد.

توصيف اجتماعي تنسور:

قيمت گذاري

يكي از جذابيت هاي مهم Tensor ، دسترسي آن به همه شركت هاي بزرگ است. همانطور كه The Details را مي خوانيد ، طراحي بسيار عميق است و اين دستگاه را بهترين ابزار حتي براي بزرگترين مارك ها مي كند. اما همانطور كه در اين بخش مي بينيد ، در هر بودجه اي وجود دارد.

  • رايگان ، 0 دلار در ماه – شامل 1 گزارش تأثيرگذار است و تنها سه نتيجه اول جستجوي شما را نشان مي دهد
  • پذيرش ، 49 دلار در ماه – 10 گزارش ، 3 پاسخ اول
  • استاندارد ، 249 دلار در ماه – 50 گزارش ، 1500 صادرات كشف ، ليست تنسور ، تجزيه و تحليل پست ، دسترسي به API
  • حق بيمه ، 749 دلار در ماه – مشابه موارد بالا ، به جز 200 گزارش ، 5000 صادرات

همانطور كه مي بينيد ، هيچ شغلي وجود ندارد كه نتواند يكي از اين برنامه ها را بپردازد (به طور جدي ، اگر شما توانايي مالي را نداريد مجاني اين بدان معناست كه شما قبلاً دارايي خود را داريد). اما يك نقطه زخمي در اينجا وجود دارد ، و اين محدوديت محصول است كلمات طرح. من مي فهمم چرا محدوديت به اين صورت تعيين شده است ، اما حداقل آن را با تعداد گزارش هايي كه مي توانيد انجام دهيد برابر كنيد.

روشهاي زيادي براي فيلتر كردن جستجوي شما وجود دارد كه Tensor در 3 مورد اول با نتايج متفاوتي باز مي گردد – و هر زمان كه 10 تأثيرگذار را كه مي خواهيد گزارش دهيد پيدا كنيد ، مي توانيد جستجو را گاه به گاه تغيير دهيد. مهم نيست كه چقدر پاسخ دريافت مي كنيد ، باز هم ماه را با 10 گزارش به پايان مي رسانيد ، بنابراين اين محدوديت استفاده از نرم افزار را براي شما سخت تر مي كند.

جزئيات

وضوح Tensor از اولين كلمه كليدي كه در قسمت جستجو تايپ مي كنيد و آن را ارسال مي كنيد مشهود است. فقط يك يا دو ثانيه طول مي كشد تا هزاران پاسخ از پايگاه داده بيش از 100 ميليون نفر دريافت شود – و اين بخش سرگرم كننده نيست. نكته اي كه در اينجا بايد به آن توجه كنيد اين است كه شما ابري از پيشنهادات جستجو ، كلمات كليدي ديگر و هشتگ هاي مربوط به جستجوي خود را دريافت خواهيد كرد كه ممكن است نتايج / تأثيرگذاران را بيابند.

از اينجا ، شما هميشه مي توانيد نتايج را با فيلترهاي متعدد فيلتر كرده و آنها را روي تأثيرگذاران ، مخاطبان آنها يا هر دو اعمال كنيد. هرگونه منابع اضافي كه تعريف كرده ايد ، ليست نتايج را نيز تازه كرده و محكم كنيد همچنين پيشنهاد جستجو را به روز كنيد اين پنجره كوچكي را براي جستجوي Tensor به شما مي دهد. مطمئناً با كلمات كليدي موجود در بيوگرافي تأثيرگذار مطابقت ندارد: فقط فيلتري براي آن وجود دارد. در عوض ، آنها را با متن موجود در خود پست تطبيق مي دهند ، در حالي كه هوش مصنوعي پشت الگوريتم استفاده مكرر را تجزيه و تحليل كرده و در مورد اهميت تأثيرگذاري تصميم گيري مي كند. به نظر مي رسد اين پيشنهادات تحقيقاتي برخي از نكاتي است كه هوش مصنوعي براي درك تأثير استفاده مي كند.

اما بازگشت به سانسور. جمعيت شناسي متداولي وجود دارد كه مي توانيد سن ، جنسيت ، مكان ، زبان و قوميت را فيلتر كنيد ، اما اين فيلترهاي روانشناختي است كه Tensor واقعاً از طريق آنها درخشان خواهد شد. مزايا و قرارداد با نام تجاري دو مورد از بزرگترين معاملات هستند و براي هر كدام مي توانيد اينفلوئنسرها يا تأثيرگذاران را با مخاطبي كه با شما مطابقت دارد ، پيدا كنيد. هر يك از اين جزئيات اضافي را نيز مي توان در نظر گرفت ، تا از دستيابي به نتايجي كه ممكن است نادرست اما در ابعاد بزرگتر مرتبط باشند جلوگيري شود.

از اين نتايج ، مي توانيد پيش برويد و گزارشي براي استفاده كامل از اينفلوئنسر تهيه كنيد. تا زماني كه تصميم نگيريد به گزارش نگاه كنيد-اطلاعات زيادي نمي دهيد-فقط نام حساب ، تعداد فالوئرها و ميزان مشاركت-اما در واقع وقتي به اين گزارش متعهد مي شويد همه اطلاعات به شما داده مي شود. با پوشش اين گزارش ، تأثيرگذاران مورد نظر و مخاطبان آنها عميقا درگير مي شوند. برخي از اطلاعات مورد انتظار وجود دارد كه مي توانيد از همه گزارش ها ، مانند ميانگين عشق ، ميزان مشاركت ، هشتگ هاي محبوب و مكالمات مكرر دريافت كنيد. دسترسي به مكانهاي كمياب ، مانند تأثيرگذاران مشابه ، پيروان محبوب ، علاقمندان و موقعيتها براي تأثيرگذار و مخاطب وجود دارد. و يك چيز منحصر به فرد در مورد Tensor وجود دارد ، مانند توانايي او در تماشاي مخاطبان از دو منظر مختلف: پيروان و امثال او.

نمايه شما شما را به مقالات نويسنده مي رساند ، چه سه مقاله پرطرفدار و چه سه مقاله پشتيباني شده آخر. اگرچه هيچ ويژگي براي صادر كردن اين گزارشها به PDF وجود ندارد ، اما به اشتراك گذاري گزارشات نمايه با افراد بسيار آسان است. فقط روي يك دكمه كليك كنيد و پيوندي براي ترجمه ، چسباندن و اشتراك گذاري به شما داده مي شود (مانند اين: به تماشاي a برويد گزارش)

از سوي ديگر ، مي توانيد نتايج جستجوي خود را كه حاوي اطلاعات بيشتري از آنچه در صفحه نتايج مشاهده مي كنيد ، صادر و به اشتراك بگذاريد. پيوندها به ساير نمايه هاي اجتماعي آنها و آدرس هاي ايميل براي تماس با آنها دو مقدمه اصلي است. در حال حاضر اين گزارش فقط به CSV صادر مي شود ، اما دسترسي به Google Sheets و Hubspot قريب الوقوع است (مگر اينكه در زمان انتشار اين ايده منتشر شده باشد). پس از آن ، قصد دارد به Salesforce و Mailchimp منتقل شود.

اين پلتفرم راهي براي سازماندهي آنچه تأثيرگذار مورد علاقه شما در ليست جذب مي كند ، ارائه مي دهد ، يك فرم خود توضيحي كه نيازي به توضيح ندارد ، مگر اينكه به شما اطلاع دهد كه در حال انجام آن هستيد. همچنين ابزارهاي بازاريابي مبتني بر كمپين وجود دارد ، اگرچه ممكن است اين انتخاب اكثر بازاريابان نباشد. اينطور نيست كه گزارشها آموزنده نباشند- آنها با داده هاي يكسان- و داده هاي روانشناختي يكساني هستند كه در گزارش هاي تأثيرگذار به دست مي آوريد. اما اين يك ابزار گزارش خودكار نيست ؛ شما بايد آدرس پست (فقط در اينستاگرام) كه مي خواهيد گزارش دهيد را در دست خود وارد كنيد. شركت هاي كوچكي كه كمپين هاي كوچك انجام مي دهند ، چيزهاي زيادي را دوست خواهند داشت ، اما مارك هاي ديگر كه از قبل نرم افزار مديريت كمپين خود را دارند ، گزارشات تلفني در مورد اين كمپين ها دريافت مي كنند. اين يك ويژگي پاداش خوب است ، اما به همين دليل نيست كه بايد براي شروع به دنبال Tensor باشيد. تحقيقات در طراحي و عمل بسيار جذاب است.

نتيجه

هدف Tensor Social با اين پلتفرم ايجاد نرم افزار سبك و سفارشي براي مارك هايي است كه به ساير ويژگي هاي پيشرفته موجود در اكثر سيستم عامل هاي بازاريابي تأثيرگذار نياز ندارند. آنها مطمئناً موفق بودند ، و سپس با ايجاد چيزي كه مي تواند توسط مارك هايي كه قبلاً از آخرين پلتفرم ها براي پيدا كردن (و ساير موارد) استفاده كرده بودند استفاده كنند ، به آن قطب رفتند.

در هر صورت ، سخت ترين مورد ، محفظه Tensor با بيش از 100 ميليون حساب تأثيرگذار در Instagram ، YouTube و TikTok بسيار بيشتر از آنچه موتورهاي جستجوي رقابتي ارائه مي دهند است. و براي موارد كمياب كه گزينه هاي زيادي را ارائه مي دهند ، مطابقت با گزارش Tensor دشوار است. داده ها و ديدگاه ها هوش را در زمينه كار افزايش مي دهند ، كه به نظر مي رسد امكان پذير است. مشخصاتي كه اين قصيده را نمي دهد در آن به وضوح كافي نيست.

https://hillbilly.ir/تانسور-تعريف-اجتماعي-قيمت-گذاري-و-ويژ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.