یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

بزرگترين تغيير در شبكه هاي اجتماعي در سال 2018

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه برنامه نويسي و سئو را در اين وبگاه مطالعه نماييد

بزرگترين تغيير در شبكه هاي اجتماعي در سال 2018

۱۳ بازديد

بزرگترين تغيير در شبكه هاي اجتماعي در سال 2018

با شروع سال 2018، منطقي است كه در اين سال جديد مي توان انتظار داشت كه بزرگترين تغيير در رسانه هاي اجتماعي باشد. به طور كلي، دنياي رسانه هاي اجتماعي شاهد رشد فناوري و نوآوري بوده است. هر روز يك به روز رساني جديد كشف مي شود، يا شنيده جديدي شنيده مي شود. بنابراين، بياييد …

بزرگترين تغيير در شبكه هاي اجتماعي در سال 2018 https://hillbilly.ir/بزرگترين-تغيير-در-شبكه-هاي-اجتماعي-در-س/ https://hillbilly.ir/بزرگترين-تغيير-در-شبكه-هاي-اجتماعي-در-س/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 28 Nov 2021 02:56:21 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18657

بزرگترين تغيير در شبكه هاي اجتماعي در سال 2018

با شروع سال 2018، منطقي است كه در اين سال جديد مي توان انتظار داشت كه بزرگترين تغيير در رسانه هاي اجتماعي باشد. به طور كلي، دنياي رسانه هاي اجتماعي شاهد رشد فناوري و نوآوري بوده است. هر روز يك به روز رساني جديد كشف مي شود، يا شنيده جديدي شنيده مي شود. بنابراين، بياييد …

بزرگترين تغيير در شبكه هاي اجتماعي در سال 2018

با شروع سال 2018، منطقي است كه در اين سال جديد مي توان انتظار داشت كه بزرگترين تغيير در رسانه هاي اجتماعي باشد.

به طور كلي، دنياي رسانه هاي اجتماعي شاهد رشد فناوري و نوآوري بوده است. هر روز يك به روز رساني جديد كشف مي شود، يا شنيده جديدي شنيده مي شود.

بنابراين، بياييد در مورد روندهاي بالقوه امسال و نحوه برنامه ريزي مديران رسانه هاي اجتماعي براي ايجاد اين تغييرات صحبت كنيم.

1.افزايش مداوم محتواي ويديويي زنده.

فيسبوك اخيراً تغييراتي را در الگوريتم News Feed اعلام كرده است كه بسته به نوع محتواي كاربر كه از دوستان و خانواده كاربر به نوع محتوا يا صفحه اي كه دنبال كنندگان انجام مي دهند تغيير مي كند. همچنين به اين معني است كه وقتي كاربران محتوا را در شبكه خود به اشتراك مي‌گذارند، گفتگوي قوي بين كاربران آغاز مي‌كنند.

2. برنامه پيام يك راه عالي براي برقراري ارتباط خواهد بود.

اكنون برنامه هاي پيام رساني مختلفي مانند WhatsApp، Facebook Messenger، WeChat و غيره وجود دارد. نزديك به 4 ميليارد نفر از اين نوع برنامه هاي پيام رساني براي برقراري ارتباط با يكديگر استفاده مي كنند. اين نوع برنامه‌ها راه سريع‌تر و آسان‌تري براي ارتباط با افراد ارائه مي‌دهند. در واقع، استفاده از پيام رساني براي خدمات مشتري بسيار گسترده تر است و هزينه كمتري براي مشاغل و خدمات مشتري دارد.

3. واقعيت مجازي با ظهور يك تجربه بازاريابي بهتر.

در عصر هوش مصنوعي، واقعيت مجازي سرفصل هاي بزرگي را به خود اختصاص داده است. با ويژگي هاي منحصر به فرد، تجربه اي فراموش نشدني را بر خلاف هر رسانه ديگري در فضاي بازاريابي ايجاد مي كند. در واقع به خاطر اين برند بلافاصله ارزش آن را تشخيص مي دهد.

4. جستجوي صوتي و هوش مصنوعي تغيير دهنده بازي خواهند بود

با ادامه پيشرفت‌ها، دستگاه‌هاي فعال صوتي كه به سرعت به دستورات كلامي پاسخ مي‌دهند، به شدت به هوش مصنوعي متكي هستند. همانطور كه در بازار ديده ايم برخي صداهاي كنترل شده براي كمك شخصي وجود دارد كه در چند دستگاهي كه ما از آنها استفاده مي كنيم مانند بلندگو، تلويزيون و غيره تعبيه شده است.

نوآوري ديگري كه هوش مصنوعي دارد اين است كه نقش مهمي در فناوري خودروهاي شخصي ايفا مي كند. بر اساس اين فناوري، مشخص شده است كه فعال سازي صدا براي رانندگي خودروها نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. زيرا اين نوع خودروها داراي قابليت‌هاي فعال‌سازي صوتي خواهند بود كه به راننده اين امكان را مي‌دهد تا بدون برداشتن دست از روي فرمان، كارهاي ديگري مانند برقراري تماس تلفني را انجام دهد.

5. پيشرفت پخش زنده

يك پخش زنده منتشر خواهد شد و ما بيشتر از آن خواهيم ديد. در صورت كاركرد، در دسترس بودن پخش زنده افزايش مي يابد. به عنوان مثال از طريق اين فناوري به روز رساني هاي روزانه گوشي را دريافت مي كنيم.

6. Hangouts آنلاين دستور روز خواهد بود

كنفرانس آنلاين به سرعت در ميان نسل Z كه به با هم بودن و مهماني بيشتر اعتقاد دارند محبوب مي شود. در واقع، Hangouts آنلاين در ارتباط با VR كار مي كند.

7. اينفلوئنسر ماركتينگ در نقطه كانوني ارتباطات رسانه هاي اجتماعي خواهد بود

ايمپكت ماركتينگ يك شركت بزرگ با ميلياردها دلار سرمايه است. در واقع، بسياري از افراد تا 6 رقمي را از طريق اينفلوئنسر ماركتينگ پرداخت مي كنند.

اين تأثير زيادي بر روي هزاره ها در انتخاب شغل و انواع انتخاب هايي كه در زندگي روزمره انجام مي دهند مانند نوع محصولاتي كه مي خواهند بخرند دارد.

8. در اينستاگرام استوري بسازيد

در بخش بازاريابي، تاريخچه اينستاگرام در مقايسه با ساير پلتفرم هاي بازاريابي ارزش زيادي خواهد داشت. تاريخچه اينستاگرام زيادي با تقريبا 10000 فالوور وجود دارد.

https://hillbilly.ir/بزرگترين-تغيير-در-شبكه-هاي-اجتماعي-در-س/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.