چگونه مي توان در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ويروسي كرد
چگونه مردم به پارك مي رسند؟ در اينجا چند نكته در مورد استفاده از موضوعات محبوب براي بيمار شدن آورده شده است: درباره حوادث رانندگي يا حوادث بد محتواي ويروسي ايجاد نكنيد. سعي كنيد يك فضاي خنده دار و سرگرم كننده ايجاد كنيد. از يك ابزار مديريت شبكه هاي اجتماعي مانند Sprout Social براي رديابي …
چگونه مي توان در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ويروسي كرد https://hillbilly.ir/چگونه-مي-توان-در-بازاريابي-شبكه-هاي-اجت/ https://hillbilly.ir/چگونه-مي-توان-در-بازاريابي-شبكه-هاي-اجت/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 03 Jul 2021 20:17:33 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing model https://hillbilly.ir/چگونه-مي-توان-در-بازاريابي-شبكه-هاي-اجت/
چگونه مي توان در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ويروسي كرد
چگونه مردم به پارك مي رسند؟ در اينجا چند نكته در مورد استفاده از موضوعات محبوب براي بيمار شدن آورده شده است: درباره حوادث رانندگي يا حوادث بد محتواي ويروسي ايجاد نكنيد. سعي كنيد يك فضاي خنده دار و سرگرم كننده ايجاد كنيد. از يك ابزار مديريت شبكه هاي اجتماعي مانند Sprout Social براي رديابي …
چگونه مي توان در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ويروسي كرد
چگونه مردم به پارك مي رسند؟در اينجا چند نكته در مورد استفاده از موضوعات محبوب براي بيمار شدن آورده شده است:
درباره حوادث رانندگي يا حوادث بد محتواي ويروسي ايجاد نكنيد.
سعي كنيد يك فضاي خنده دار و سرگرم كننده ايجاد كنيد.
از يك ابزار مديريت شبكه هاي اجتماعي مانند Sprout Social براي رديابي موضوعات محبوب در يك صفحه استفاده كنيد. داشتن قطعه اي كه مجازي شود ، آرزوي هر خرده فروشي است. افكار هزاران يا حتي ميليون ها نفر كه به آن نگاه مي كنند شگفت انگيز است و مي تواند برند شما را به اوج جديدي برساند. اين چيزي است كه Dollar Shave Club با انتشار آگهي محبوب YouTube خود پيدا كرده است. اين ويدئويي است كه شركت را در مقابل ميليون ها مشتري قرار مي دهد كه قبلاً هرگز نام آن را نشنيده اند. نمونه هايي از تبليغات ويروسي بي پايان است. اما اين سوال همچنان باقي است: چرا برخي از مطالب ويروسي مي شوند در حالي كه برخي ديگر نه؟ گرچه هيچ تضميني براي پخش گسترده فيلم ، متن يا ميم شما وجود ندارد ، اما ما دريافتيم كه مارك هاي موثر از يك ساختار اساسي پيروي مي كنند. مارك ها مي توانند شانس ويروسي شدن خود را در اينستاگرام ، فيس بوك ، توييتر و ساير كانال هاي اجتماعي بهبود بخشند. مرحله 1: مخاطبان خود را بشناسيد
ابتلا به ويروس فقط انتشار كبد در بين مردم نيست ، بلكه رهاسازي كبد به افراد مناسب است. كمپين Beauty Sketches هنرمندان پزشكي قانوني خلق شده توسط FBI را ترسيم مي كند تا زنان واقعي را به تصوير بكشد ، نه بازيگران زن يا مدل هاي پرداخت نشده را بر اساس توصيفات خودشان. سپس ، بر اساس توصيفاتي كه غريبه ها به آنها داده اند ، اين هنرمند تصاوير همان زنان را نقاشي كرده است. مرحله شماره 2 – هدف خود را بشناسيد
احساسات مردم را مجبور به اقدام مي كند. بعضي ها وقتي غمگين هستند غذا مي خورند. برخي از افراد پس از تماشاي يك فيلم ورزشي الهام بخش به باشگاه ها مي روند. احساساتي كه پس از ديدن ، شنيدن يا خواندن چيزي احساس مي كنيد كه باعث مي شود كمتر تحت تأثير اعمال خود قرار بگيريد. و علمي براي حمايت از آن وجود دارد. رابرت پلاتچيك چرخ احساس
رابرت پلاتچيك روانشناس به خاطر موهاي ********ي خود معروف است (تصوير بالا). چرخ احساس بزرگي را كه رفتار ما را پيش مي برد برجسته مي كند: خوشبختي
اعتماد به نفس
ترس
غير منتظره
غم و اندوه
قبل از
عصبانيت
ريكوريكو
كمپين Dove علاوه بر اينكه مي دانست به دنبال چه كساني هستند ، به دليل ارتباط عاطفي با فيلم موفقيت آميز بود. تركيب اين احساسات مختلف در درون مي تواند به مخاطب شما كمك كند تا موثرتر باشد كمپين مترسك Chipotle نمونه خوبي از استفاده از احساسات براي ايجاد انگيزه در عمل است.
. https://hillbilly.ir/چگونه-مي-توان-در-بازاريابي-شبكه-هاي-اجت/feed/ 0