دارايي هاي شركت شما دارايي ها ، نيروگاه ها ، تجهيزات و دانشگاه هاي مشتريان شما هستند. سازمان هاي پيشرو تشخيص مي دهند كه دارايي هاي يك شركت همچنين شامل شهرت ، تعهد به تغيير ، توانايي مذاكره با شركا ، توانايي استفاده از منابع سازمان يافته و ساير صفات غيرمعمول است. شركت ها تلاش …
10 سوال برتر رهبران اجتماعي https://hillbilly.ir/10-سوال-برتر-رهبران-اجتماعي/ https://hillbilly.ir/10-سوال-برتر-رهبران-اجتماعي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 28 Jul 2021 10:00:45 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social responsibility https://hillbilly.ir/10-سوال-برتر-رهبران-اجتماعي/
دارايي هاي شركت شما دارايي ها ، نيروگاه ها ، تجهيزات و دانشگاه هاي مشتريان شما هستند. سازمان هاي پيشرو تشخيص مي دهند كه دارايي هاي يك شركت همچنين شامل شهرت ، تعهد به تغيير ، توانايي مذاكره با شركا ، توانايي استفاده از منابع سازمان يافته و ساير صفات غيرمعمول است. شركت ها تلاش …
دارايي هاي شركت شما دارايي ها ، نيروگاه ها ، تجهيزات و دانشگاه هاي مشتريان شما هستند. سازمان هاي پيشرو تشخيص مي دهند كه دارايي هاي يك شركت همچنين شامل شهرت ، تعهد به تغيير ، توانايي مذاكره با شركا ، توانايي استفاده از منابع سازمان يافته و ساير صفات غيرمعمول است. شركت ها تلاش مي كنند تا براي اطمينان از موفقيت خود ، تشويق نوآوري و ايجاد رشد با كيفيت بالا ، رويكردي از نظر اجتماعي راجع به توسعه پايدار مبتني بر توسعه پايدار حفظ كنند. اين رويكرد “جديد” در تجارت بايد در تمام زمينه هاي سازمان گسترش يابد تا اطمينان حاصل شود كه اهداف و اهداف با هم همسو هستند. براي شروع مراحل جستجو ، س followingالات زير را بپرسيد:رهبر
1. آيا سازماني مي تواند توسعه در جامعه را تقويت كند؟ سازمانهاي در حال توسعه امروز مسئوليت اجتماعي و معناي سود را درك مي كنند. مهارتهاي رهبري بايد ارزشها و مسئوليتها را در اولويت قرار دهند و آنها را به گونه اي در دستور كار قرار دهند كه با اهداف كلي سازمان سازگار باشد. در آن مرحله ، برنامه “جديد” بايد اعلام شود تا همه افراد درگير بتوانند با آن پيش بروند.
2. آيا سازمان بر خلاف تهيه از طريق روش خريد كار مي كند؟ مزاياي در نظر گرفتن هزينه و سود؟ برخي ممكن است فكر كنند تقويت مسئوليت اجتماعي براي سازماني كه توانايي پرداخت آن را ندارد بسيار بزرگ است. در اين حالت ، موردي براي اين روش مديريت جديد وجود نداشت. قيمت بايد با سود سنجيده شود – نه فقط قيمت يا سود. از مزاياي آن مي توان به رشد محصول ، وفاداري مشتري ، نوآوري و موارد ديگر اشاره كرد.
3. آيا بودجه براي اطمينان از رفاه پايدار همه مردم طراحي شده است؟ خطراتي در دنياي كار وجود دارد. يك شركت بايد با ارزيابي پتانسيل آزمايش و توسعه ، روي خود و آينده خود سرمايه گذاري كند. اگر سرمايه گذاري ادامه پيدا نكند ، مسلم است كه سازمان ، با تأكيد زياد بر رشد و توسعه ، ضايعات زياد ، زنده خواهد ماند. اين فقط مربوط به سازمان نيست. براي ايجاد رفاه پايدار ، برنامه ريزي مالي بايد بر رشد پايدار تأكيد كند.
نام تجاري
4- آيا مواد چاپ و بسته بندي به گونه اي طراحي شده اند كه كمترين تأثير را بر محيط داشته باشند؟ اين روش خوبي براي شروع فرآيند است. ارزيابي عملكرد يك شركت در بازار مي تواند مدت زمان كوتاهي را براي پيشرفت يك برنامه مسئوليت اجتماعي فراهم كند. ايجاد تغييرات صحيح در بسته ، راهي سريع و وقت گير براي حركت به جلو است. چرخه توليد و كل بسته بندي و طرح بايد در نظر گرفته شود تا اثرات زيست محيطي به حداقل برسد.
5- نوآوري از چه طريق منجر به تبليغ محصولات و استفاده از فناوري پيشرفته شده است؟ سازمان هاي پيشرو دائماً در حال بهبود فرآيندها ، سيستم ها و طراحي خود هستند. رقابت به سرعت پاسخ مي دهد ، بنابراين فرصتي براي نشستن و انتظار براي حركت بعدي وجود ندارد. خدمات يا محصولات توليد شده بايد هميشه آماده تكامل در سطح لازم بعدي باشند. اين شركت با زيرساختي كه اولويت را بر نوآوري و نوآوري دارد هميشه پيشتاز است.
6. آيا سازمان سعي در شناخت و درك مشتريان و نيازهاي آنها دارد؟ سازمان هاي مستقر در جامعه تشخيص مي دهند كه آنها بايد به سلامت مشتريان خود كمك كرده و نيازهاي آنها را از راه هاي بهبود زندگي آنها پاسخ دهند.بعضي اوقات اين پيشرفت بسيار واضح است و بار ديگر براي درك كامل آن بايد كمي گسترش دهيد. در هر صورت ، براي مشترياني كه استفاده از كالا يا خدمات را انتخاب مي كنند ، نتايج مثبت بايد تأييد شود.
مثل
7. آيا CSR افراد را ترغيب مي كند تا مهارتهاي خود را ارتقا داده و مهارتهاي طراحي شده براي خدمت رساني به آنها را بهبود بخشند؟ افراد سازمان يكي از بزرگترين سرمايه هاي آنها هستند. هر كارمند توانايي خواندن برنامه روزانه و منحصر به فرد بودن آن را دارد. از مديريت بالا به پايين ، افراد سازمان بايد به مشاركت مستقيم در تفكر استراتژيك و توسعه برنامه تشويق شوند. كارمندان بايد بخاطر جستجوي پيشرفت شغلي كه باعث ارزشمندتر بودن و بهره وري بيشتر آنها مي شود ، مورد تشويق و پاداش قرار گيرند.
8- چه مفاهيمي در زيرساخت هاي سازماني براي تشويق خلاقيت گنجانده شده است؟ دنياي كار در توليد و خلاقيت نقش مثبت يا منفي دارد. افراد سازمان بيشتر ساعات خواب خود را در محل كار خود مي گذرانند. زمان خوبي براي استفاده از اين زمان براي تشويق روند خلاقيت و ايجاد يك فضاي مثبت براي ارتباطات هماهنگ وجود دارد. با شروع از طراحي ، مبلمان ارگونوميك يا استفاده از فناوري پيشرفته ، فضاي زندگي سازمان بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد.
9. از فناوري براي نزديك شدن سازمان به مشتريان ، تأمين كنندگان و منابع داخلي چگونه استفاده شده است؟ شبكه جهاني وب همسايگان ما را به يك “پسر بعدي” خاص تقليل داده است. ما توانايي ارائه اطلاعات و روش هاي ارتباطي را داريم كه ممكن است 10 سال پيش تصور نشده باشد ، به مشتريان ، تأمين كنندگان و مسائل داخلي خود ارائه مي دهيم. فشار واقعي بر مشتريان و تامين كنندگان. با استفاده هوشمندانه از فناوري مي توانيم اطلاعات لازم را در اختيار آنها قرار دهيم تا به ما كمك كند تا بتوانيم از آنها به خوبي خدمت كنيم يا برعكس.
تأثير جهاني
10- آيا اين سازمان مطالعه و اثبات كرده است كه درك مي كند چگونه در بازار جهاني شركت كند؟ همه سازمان ها به نوعي در بازار جهاني شركت مي كنند. يك زنجيره ابزار وجود دارد كه بايد درك شود تا اهميت ادغام مسئوليت اجتماعي در مأموريت يك سازمان كاملاً درك شود. شما مي توانيد در طول زندگي خود بر محصول يا خدمات خود نظارت داشته باشيد. همانطور كه مي بينيد ، حتي تغييرات كوچك نيز مي توانند تغييري در جهان ايجاد كنند و شما را وادار به برداشتن اولين قدم عمدي به سمت مسئوليت پذيري اجتماعي كنيد.
10 سوال بزرگ براي رهبران اجتماعي گزارش “40 سوال براي رهبران اجتماعي” را مي توان در http://www.WholisticBusiness.com يافت. ما در Wholistic Business معتقديم كه تجارت جهان را پيش مي برد. صاحبان مشاغل و مديراني داشته باشيد كه جهان را به سمت بهتر تغيير دهند. با معرفي مجموعه اي جديد از ارزش ها و اولويت ها براي تبديل شدن به رويكردي م effectiveثر در بسياري از سطوح ، ما معتقديم كه اين شركت سنگ بناي دستور كار جديد – برنامه مسئوليت اجتماعي – خواهد بود.
مهم نيست كه تجارت شما چقدر بزرگ باشد ، شما در حال افزودن يك بازار جهاني هستيد كه در نتيجه بر بشريت تأثير مي گذارد.شما به عنوان رهبر سازمان خود ، انتخاب خواهيد كرد كه حركت خوب باشد يا خير. حتي اقدامات كوچك يا تغيير در نحوه پاسخگويي جامعه مي تواند تأثير زيادي داشته باشد. لحظه هاي جديدي ايجاد كنيد تا هر روز تغيير كنيد! . https://hillbilly.ir/10-سوال-برتر-رهبران-اجتماعي/feed/ 0