یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

اجراي پويش همگاني «ورزشي شو» در مراكز واكسيناسيون پايتخت – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه برنامه نويسي و سئو را در اين وبگاه مطالعه نماييد

اجراي پويش همگاني «ورزشي شو» در مراكز واكسيناسيون پايتخت – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۶ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، امير محسني با اشاره به پنجمين پيك كرونا و تاثير اين پيك بر سلامت روحي و جسمي شهروندان ، گفت:18 ماه پس از شروع پاندمي كرونا بايد شهروندان را تشويق كند تا در فضاهاي باز مانند پارك ها ، اماكن ورزشي و خانه هاي امن ورزش كنند و به سلامت …

اجراي پويش همگاني «ورزشي شو» در مراكز واكسيناسيون پايتخت – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/09/اجراي-پويش-همگاني-ورزشي-شو-در-مراكز-و/ Fri, 10 Sep 2021 10:20:57 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/09/اجراي-پويش-همگاني-ورزشي-شو-در-مراكز-و/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، امير محسني با اشاره به پنجمين پيك كرونا و تاثير اين پيك بر سلامت روحي و جسمي شهروندان ، گفت:18 ماه پس از شروع پاندمي كرونا بايد شهروندان را تشويق كند تا در فضاهاي باز مانند پارك ها ، اماكن ورزشي و خانه هاي امن ورزش كنند و به سلامت …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، امير محسني با اشاره به پنجمين پيك كرونا و تاثير اين پيك بر سلامت روحي و جسمي شهروندان ، گفت:18 ماه پس از شروع پاندمي كرونا بايد شهروندان را تشويق كند تا در فضاهاي باز مانند پارك ها ، اماكن ورزشي و خانه هاي امن ورزش كنند و به سلامت جسمي و رواني خود توجه كنند.

وي با بيان اينكه اسكن عمومي نمايش ورزشي ابتدا در مركز واكسيناسيون كرونا در مجموعه ورزشي تهران انجام مي شود ، افزود: خواهد بود. اين پروژه همچنين از حضور ورزشكاران و ورزشكاران برجسته در پايتخت سود خواهد برد.

به گفته مديرعامل سازمان ورزش شهر تهران ، مرحله دوم اين كمپين در ميادين بزرگ شهر ، مكان هاي شلوغ شهر ، فروشگاه هاي زنجيره اي ، ميادين ميوه و تره بار و … با راه اندازي ايستگاه هاي آموزشي اطلاع رساني انجام مي شود. از شهروندان دعوت مي كنيم تا در ورزشهاي همگاني تمرين كنند.

موسني گفت: “همكاري با سيستم براي تشويق شهروندان بيشتر به فعاليتهاي فعال مانند ورزش و پياده روي.”اينوگام“سوابق پياده روي شهروندان ثبت مي شود و به شهروندان جوايز هفتگي تعلق مي گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.