چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

خليج فارس و درياي عمان متلاطم مي‌شوند

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه برنامه نويسي و سئو را در اين وبگاه مطالعه نماييد

خليج فارس و درياي عمان متلاطم مي‌شوند

۷ بازديد

سازمان هواشناسي ژاپن در مورد جزر و مد جزر و مد در درياي عمان و خليج فارس هشدار داده است. به گزارش مجله آنلاين هشدار سازمان هواشناسي زردرنگ وي با اشاره به افزايش ارتفاع موج گفت: از بعدازظهر يكشنبه (12 شهريور) تا چهارشنبه (15 سپتامبر) ارتفاع موج در قسمتهاي شمالي و مركزي خليج فارس و …

خليج فارس و درياي عمان متلاطم مي‌شوند https://online-mag.ir/2021/09/خليج-فارس-و-درياي-عمان-متلاطم-مي‌شوند/ Sun, 12 Sep 2021 09:16:43 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/09/خليج-فارس-و-درياي-عمان-متلاطم-مي‌شوند/ سازمان هواشناسي ژاپن در مورد جزر و مد جزر و مد در درياي عمان و خليج فارس هشدار داده است. به گزارش مجله آنلاين هشدار سازمان هواشناسي زردرنگ وي با اشاره به افزايش ارتفاع موج گفت: از بعدازظهر يكشنبه (12 شهريور) تا چهارشنبه (15 سپتامبر) ارتفاع موج در قسمتهاي شمالي و مركزي خليج فارس و …

سازمان هواشناسي ژاپن در مورد جزر و مد جزر و مد در درياي عمان و خليج فارس هشدار داده است.

به گزارش مجله آنلاين هشدار سازمان هواشناسي زردرنگ وي با اشاره به افزايش ارتفاع موج گفت: از بعدازظهر يكشنبه (12 شهريور) تا چهارشنبه (15 سپتامبر) ارتفاع موج در قسمتهاي شمالي و مركزي خليج فارس و مناطق ساحلي بين 1 تا 1.5 متر متغير است.افزايش مي يابد. قسمت شرقي درياي عمان.

در اين شرايط آب و هوايي ، شناگران و كشتي هاي سبك ممكن است غرق شوند ، تورهاي ماهيگيري پاره شده و تردد و امور دريايي ممكن است به طور موقت مختل شود ، بنابراين دريانوردان بايد در اين مدت تا آنجا كه ممكن است آماده و آماده شوند. اين امر به نظم نياز دارد. تا حد امكان از خطر و ترافيك. از چيزهاي غير ضروري دوري كنيد.

اخطار به گزارش مجله آنلاين رنگ زرد اين بدان معناست كه پديده هاي جوي وجود دارد كه مي تواند در سفر و زندگي روزمره اختلال ايجاد كند. اين هشدار براي افزايش آگاهي عمومي صادر مي شود تا آمادگي مقابله با پديده جوي كمي شديدتر از حد معمول را داشته باشد. در همين حال ، مقامات از اين هشدارها مطلع هستند و در صورت لزوم مي توانند اقدامي انجام دهند.

انتهاي پيام

بهترین زمان سفر به عمان

آب و هوای عمان بیابانی گرمسیری است و می توان گفت که شبیه به شهرهایی مانند دبی و لاپاز (مکزیک) می باشد. تابستان بسیار گرم و مرطوب است. بهترین زمان بازدید این کشور فصل زمستان است. در این فصل هوا خنک است و همچنین رطوبت هوا در این فصل از دیگر زمان ها کم تر است. که البته با توجه به شلوغی هتل ها و جاذبه های گردشگری مسافرت در این فصل گرانتر خواهد بود.

معروف ترین غذاهای سنتی عمان

۱- مجبوس (Majboos)

مجبوس یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین غذاهای عمان محسوب می شود . این غذا در حقیقت نوعی پلو است که با سبزیجات و زعفران معطر می شود، زعفران و هل باید حتما در این غذا استفاده شود تا طعم و عطر مخصوص به این غذا را داشته باشد ، در عمان این غذا را با نان و یا ماست سرو می کنند ، همچنین سس گوجه هم با این غذا خوشمزه می شود .

آموزش صفر تا صد زبان عربی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.