چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

اكبر خرمدين قصاص نمي‌شود؟/ خواهر فرامرز: ما از قصاص دايي‌ام گذشتيم

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه برنامه نويسي و سئو را در اين وبگاه مطالعه نماييد

اكبر خرمدين قصاص نمي‌شود؟/ خواهر فرامرز: ما از قصاص دايي‌ام گذشتيم

۶ بازديد

روند بحث برانگيز خرمدين شايد يكي از پيچيده ترين پرونده هاي جنايي در سال هاي اخير باشد و اكنون با مرگ خانواده دامادش پس از تلافي ، وارد مرحله جديدي مي شود. اين حادثه از 16 مه امسال ادامه پيدا كرده است ، زماني كه قسمتي از بدن مردي در سطل زباله در فاز 3 …

اكبر خرمدين قصاص نمي‌شود؟/ خواهر فرامرز: ما از قصاص دايي‌ام گذشتيم https://online-mag.ir/2021/09/اكبر-خرمدين-قصاص-نمي‌شود؟-خواهر-فرام/ Sun, 12 Sep 2021 20:29:52 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/09/اكبر-خرمدين-قصاص-نمي‌شود؟-خواهر-فرام/ روند بحث برانگيز خرمدين شايد يكي از پيچيده ترين پرونده هاي جنايي در سال هاي اخير باشد و اكنون با مرگ خانواده دامادش پس از تلافي ، وارد مرحله جديدي مي شود. اين حادثه از 16 مه امسال ادامه پيدا كرده است ، زماني كه قسمتي از بدن مردي در سطل زباله در فاز 3 …

روند بحث برانگيز خرمدين شايد يكي از پيچيده ترين پرونده هاي جنايي در سال هاي اخير باشد و اكنون با مرگ خانواده دامادش پس از تلافي ، وارد مرحله جديدي مي شود. اين حادثه از 16 مه امسال ادامه پيدا كرده است ، زماني كه قسمتي از بدن مردي در سطل زباله در فاز 3 شهر اكباتان پيدا شد. تنها چند ساعت پس از پيدا شدن جسد قطع شده ، قرباني يك كارگردان 47 ساله به نام بابك كلادين بود كه عامل جنايت والدين وي بودند و بلافاصله توسط پليس دستگير شد. مشخص شد.

آنها علاوه بر قتل باباكو ، به دو قتل ديگر نيز اعتراف كردند. آرزو (دختر خانواده) و فرامارتز (شوهر سابق آرزو). اكبر خرمدين ، ​​پدر بابك ، در تحقيقي اظهار داشت كه وي فرامرتز را در سال 1990 و آرزو را در سال 1997 كشته ، اجساد را بريده و در مناطق مختلف تهران ، جايي كه همسرش در همه اين قتلها مشاركت داشته است ، رها كرده است. نقش در ارتكاب قتل من نداشتم.

يك دوست دروغ دوست داشتني و آرزوي مادر

اعتراف هولناك اين زوج به قتل دو فرزند و دامادشان و انتشار عكسي از اكبر كلادين و بيوگرافي وي با ابراز رضايت از قتل ، مقتول را مرده و اشغال رسانه ملي دانست. تا مدتي. او سوءاستفاده از قتل قرباني را محكوم كرد ، اما تحقيقات توسط روزنامه نگاران و گفتگو با دوستان ، آشنايان و بستگان قرباني اين ادعا را درست نشان نداد و اكبر كلادين با ادعاي آنها افكار عمومي را تحت تأثير قرار داد. نشان داد كه ممكن است منظور اين بوده است دادن. خودش

با اين حال ، پيوستن به جنجال بر سر اين پرونده دو ادعاي دروغ بود كه اكبر كلادين به دخترش آرزو تجاوز كرده بود. اولين ادعا را يكي از دوستان آرزو (دختر اكبر كلادين) مطرح كرد. او استدلال كرد كه اكبر از كودكي به دخترش آرزو تجاوز كرده است و احتمالاً انگيزه قتل دختر ، پسر و دامادش افشاي اين راز بوده است. با اين حال ، تحقيقات توسط بازرسان پرونده و تيم هاي جنايي نشان داده است كه اين ادعا نادرست است ، در حالي كه دوستان آلزو هرگز با مراجعه به دادگاه از ارائه اين ادعا امتناع نكردند. حتي خانواده خواهر آلزو و دامادش (فرمالز) اين ادعا را تكذيب كردند و گفتند اگر اين داستان واقعيت داشت ، آنها آن را مي دانستند و آلزو در اين مورد با آنها صحبت مي كرد.

دومين اتهام تجاوز توسط همسر اكبر كلادين مطرح شد. او پس از دستگيري در زندان زنان بازداشت شد و اخيراً در يك فايل صوتي ادعا كرد كه شوهرش به دخترش تجاوز كرده ، به خانواده اش بدرفتاري كرده ، در خانه او را شكنجه كرده و زنداني كرده است.

اما وقتي از او درباره فايل صوتي سوال شد ، او گفت كه به او گفته است كه اگر يكي از زندانيان او را فريب دهد و چنين ادعايي داشته باشد ، مي تواند در دادگاه تبرئه شود. ، همه اتهامات فايل هاي صوتي را رد كرد.

در چنين شرايطي ، پرونده همچنان در دادگاه هاي كيفري رسيدگي مي شود و هنوز هيچ اتهامي براي آن مطرح نشده است. چندي پيش خانواده فرامرتز (داماد كرامدين) به دادگاه كيفري تهران رفتند و قصاص شدند.

234747

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.