سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

زائران براي بازگشت به كشور عجله نكنند/تداوم ارائه خدمات موكب‌هاي ايراني بعد از اتمام روز اربعين

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه برنامه نويسي و سئو را در اين وبگاه مطالعه نماييد

زائران براي بازگشت به كشور عجله نكنند/تداوم ارائه خدمات موكب‌هاي ايراني بعد از اتمام روز اربعين

۶ بازديد

مدير عامل اربعين حسيني گفت: خدمات حجاج ايراني سه تا چهار روز پس از فارغ التحصيلي اربعين حسيني به زائران ادامه مي يابد. به گزارش مجله زنده خبري ، اميد كوثري فر گفت در ابتدا قرار بود از 6 فرودگاه اين كشور براي انتقال زائران اربعين حسيني به عراق پرواز كند. اما با توجه به …

زائران براي بازگشت به كشور عجله نكنند/تداوم ارائه خدمات موكب‌هاي ايراني بعد از اتمام روز اربعين https://livemag.ir/2021/09/زائران-براي-بازگشت-به-كشور-عجله-نكنند-ت/ https://livemag.ir/2021/09/زائران-براي-بازگشت-به-كشور-عجله-نكنند-ت/#respond Wed, 22 Sep 2021 12:40:21 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/09/زائران-براي-بازگشت-به-كشور-عجله-نكنند-ت/ مدير عامل اربعين حسيني گفت: خدمات حجاج ايراني سه تا چهار روز پس از فارغ التحصيلي اربعين حسيني به زائران ادامه مي يابد. به گزارش مجله زنده خبري ، اميد كوثري فر گفت در ابتدا قرار بود از 6 فرودگاه اين كشور براي انتقال زائران اربعين حسيني به عراق پرواز كند. اما با توجه به …

مدير عامل اربعين حسيني گفت: خدمات حجاج ايراني سه تا چهار روز پس از فارغ التحصيلي اربعين حسيني به زائران ادامه مي يابد.

به گزارش مجله زنده خبري ، اميد كوثري فر گفت در ابتدا قرار بود از 6 فرودگاه اين كشور براي انتقال زائران اربعين حسيني به عراق پرواز كند. اما با توجه به افزايش متقاضيان سفر به ساير فرودگاه هاي كشور كه امكان پرواز آنها وجود داشت ، امكان پرواز به عراق وجود داشت ، وي گفت: به عنوان مثال ، در ابتدا پرواز از كرمان به عراق برنامه ريزي نشده بود ، اما در برخي از استانهاي شمالي مانند گيلان ، مازندران و گلستان فرصت ايجاد مي شود.

وي همچنين با بيان اينكه طبق آخرين مشاهدات ايرلاين هاي معرفي شده و مشخص شده ، قيمت بليط هواپيما به نجف بر اساس قيمت مصوب فروخته شده و هيچگونه تخلفي از سوي اين ايرلاين ها ثبت نشده است ، افزود: لازم به ذكر است كه فرودگاه نجف اين يك فرودگاه خصوصي است و اجازه پروازهاي متعدد را نمي دهد.

كوثري فر از نمازگزاران اربعين حسيني خواست زمان بازگشت خود را در زمان اوج سفر انتخاب نكنند ، زيرا اين امر باعث ايجاد مشكلاتي از جمله كمبود پروازها شد. مطابق برنامه پرواز تنظيم كنيد تا مشكلي در اين زمينه ايجاد نشود.

حسيني ، مدير اجرايي مركزي اربعين در يك برنامه راديويي گفت كه نمازگزاران مي توانند چند روز پس از پايان اربعين به كشور بازگردند و در بازگشت به كشور هيچ عجله اي ندارند. اعتقاد بر اين است كه موكب هاي ايراني سه تا چهار روز پس از پايان اربعين به خدمات رساني به زائران ادامه خواهند داد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/09/زائران-براي-بازگشت-به-كشور-عجله-نكنند-ت/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.