یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

بررسي ژن ويدئو | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه برنامه نويسي و سئو را در اين وبگاه مطالعه نماييد

بررسي ژن ويدئو | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

۶ بازديد

بررسي ژن ويدئو | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

هنگامي كه بازاريابي م aثر به يك استراتژي بازاريابي مركزي تبديل مي شود ، بسترهاي بيشتري براي اهداف و نتايج ملموس ايجاد مي كند. در “ملموس” ، اين پولي است كه مي توانيم هنگام فروش به دست آوريم. پنج سال پيش ، يك پلت فرم نبايد از توانايي خود براي “ايجاد آگاهي” يا “ايجاد روابط …

بررسي ژن ويدئو | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار https://get.belonnanotservice.ga/away?/بررسي-ژن-ويدئو-قيمت-گذاري-و-ويژگي-ها-2021-ن/ https://get.belonnanotservice.ga/away?/بررسي-ژن-ويدئو-قيمت-گذاري-و-ويژگي-ها-2021-ن/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 07 Sep 2021 09:24:21 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/بررسي-ژن-ويدئو-قيمت-گذاري-و-ويژگي-ها-2021-ن/

بررسي ژن ويدئو | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

هنگامي كه بازاريابي م aثر به يك استراتژي بازاريابي مركزي تبديل مي شود ، بسترهاي بيشتري براي اهداف و نتايج ملموس ايجاد مي كند. در “ملموس” ، اين پولي است كه مي توانيم هنگام فروش به دست آوريم. پنج سال پيش ، يك پلت فرم نبايد از توانايي خود براي “ايجاد آگاهي” يا “ايجاد روابط …

بررسي ژن ويدئو | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – نرم افزار بازاريابي تأثيرگذار

هنگامي كه بازاريابي م aثر به يك استراتژي بازاريابي مركزي تبديل مي شود ، بسترهاي بيشتري براي اهداف و نتايج ملموس ايجاد مي كند. در “ملموس” ، اين پولي است كه مي توانيم هنگام فروش به دست آوريم. پنج سال پيش ، يك پلت فرم نبايد از توانايي خود براي “ايجاد آگاهي” يا “ايجاد روابط واقعي” يا ايجاد كلمات سالم و خنده دار ديگري استفاده كند كه شما را از اين واقعيت كه ارزش پول شما را دور مي كند ، دور كند. راهي براي اندازه گيري وجود ندارد. ارزش كمپين ندارد: مهم است. بسيار ضروري است. اما اين تنها يك مرحله است. تصور كنيد كه مي خواهيد يك ماشين چهار چرخ بخريد و با فروشنده اي ملاقات مي كنيد كه مي گويد: “مي دانيد ، شركت سوبارو كاري را كه شما مي خواهيد انجام مي دهد.” سپس سوبارو مكالمه را تا انتها گذاشت. فقط شما را هيجان زده مي كند. از سوي ديگر ، تغيير كمپين هاي بازاريابي به استراتژي ها و ابزارهاي بيشتري براي پياده سازي نياز دارد.
Gen.video در صنعت بازاريابي پويا جديد است ، اما شركت مادر آن ، Expo Communication ، تقريباً دو دهه تجربه در بازاريابي ، توليد محتوا توسط كاربران و تجارت ايميل دارد. تنها چيزهايي كه نمي توان آنها را با هم مقايسه كرد تأثيرگذارها هستند ، اما مي توانيد آنها را تنها بگذاريد زيرا هنگام شروع به كار غرق نمي شوند. نمايشگاه بازاريابي را قبل از تاريخ حدود ده سال تبليغ كنيد. و نشان مي دهد كه اين شركت به جاي ماندن در بالاي دستاوردهاي برجسته ، گلدان هاي جديدي ارائه مي دهد.
Gen.video از اين فرصت استفاده كرده ، از موفق ترين بازاريابي استفاده كرد و آن را به عنوان يك شبكه اتحاديه داخلي معرفي كرد كه كانال هاي رسانه هاي اجتماعي را به عنوان بازارياب مي پذيرد. اين اصل خودآگاهي است: ضروري است ، اما اولين قدم در يك فرايند طولاني تر به معناي استفاده از gen.video است ، هنگامي كه نام تجاري به UGC پرداخت مي كند ، كتابخانه اي از دارايي هاي تجاري را جمع آوري مي كند كه مي تواند بسيار بيشتر در كانال به اشتراك گذاشته شود نسبت به رسانه هاي اجتماعي كجا ديگه؟ ادامه مطلب را بخوانيد و از جزئيات آن مطلع شويد.
خلاصه:

قيمت گذاري
Gen.video قيمت ها را به صورت عمومي اعلام نمي كند ، اگرچه آنها مي گويند مارك هايي را كه مي توانند از طريق كانال هاي تجارت الكترونيك به فروش برسند ، هدف قرار مي دهند. سه گزينه ارائه شده است:
خود سرويس – تيم gen.video با سرويس شما براي ارسال و نظارت بر مشتريان همكاري مي كند. مجوز سالانه فروخته مي شود.
خدمات مديريتي – كه به نوبه خود ، سالانه ارائه مي شود.
يك كمپين واحد – اين چيزي نيست كه آنها سعي در ترويج آن دارند ، اما گاهي اوقات آنها با gen.video كه مي خواهند يك كمپين واحد انجام دهند ، مطرح مي شوند. هزينه اين كار كم است.

جزئيات
محبوب ترين پلتفرم بازاريابي تأثيرگذار را مي توان دومي در نظر گرفت و gen.vido مطمئناً در آن دسته قرار مي گيرد. با توجه به شدت ادغام با اتحاديه هاي داخلي ، مبالغه نيست اگر بگوييم اين يك راه حل پايدار تا پايان است. اما او مي پرد.
در نگاه اول ، gen.video يك بازار قدرتمند به نظر مي رسد ، با گردش كاري كه از سطح كمپين شروع مي شود.از آنجا كه من از كلمه “بازار” استفاده كردم ، مهم است كه در اينجا توجه داشته باشم كه اين فيلم gen.video نيست. هيچ اطلاعاتي در مورد اينفلوئنسرها براي Discovery و هيچ پوشش خبري براي جامعه ميزبان وجود ندارد. اين بخش تنها تمركز نيست ، و با خواندن خواهيد ديد كه چرا اين بخش احساس سبكي يا كمبود نمي كند زيرا در آن ويژگي گنجانده نشده است (و در واقع ، در حال افزايش و گسترش تحقيقات است ، كه مشخص شده است عملي تر باشيد) كافي است بگوييم كه از شما انتظار مي رود فهرستي از افراد تأثيرگذار تهيه كنيد (يا آنها را در جاي ديگري پيدا كنيد). gen.video يك ابزار مديريت ارتباط عالي است و به شما داده مي دهد تا ليست پيشرفته را حذف كنيد.

بنابراين اجازه ندهيد به كمپين بازگرديم: از آنجا كه اين پلتفرم به گونه اي طراحي شده است كه محتواي مربوط به يك محصول خاص را نشان دهد ، نحوه تعريف هر كمپين بسيار مشخص مي شود. مانند هر بازار ديگري ، بودجه خود را وارد مي كنيد و سپس بخشي از تلاش و پول خود را صرف محصولات رايگان مي كنيد. شما مي توانيد لحظات مختلفي را كه انتظار داريد مانند تعيين اهداف ، درج نشانه هاي بصري (از جمله b-videos براي تأثيرگذارها براي ويرايش ويدئوهاي شما) ، تنظيم تاريخ و تنظيم زمان انجام دهيد. مي توانيد جستجو كنيد.
اگر اين ميزان بيش از حد انتظار بود ، به محض روشن شدن پرونده با گزارش فروش تماس مي گيرند. Gen.video داده ها را از محل فروش محصولات شما جمع آوري مي كند: البته وب سايت خود شما ، اما همچنين خرده فروشان اصلي مانند آمازون ، وال مارت و Target در قالب داده هاي بازاريابي. در اين راستا ، بخشي از انتشار شامل شرح دسته ، دسته ها ، رقبا و محصولاتي است كه آنها توليد مي كنند. همه چيز با گزارشي به شما برمي گردد كه نه تنها يك گزارش فروش است ، بلكه تصويري از محصول و نام تجاري خود را در دنياي خرده فروشان بزرگتر به شما ارائه مي دهد.

براي توسعه بيشتر كمپين خود ، مشخصات شخصي خود را در مورد محصول يا محصولاتي كه ارائه مي دهيد ايجاد مي كنيد. شما تصويري از هر كدام با پيوندي به صفحه محصول وب سايت فروشگاهي كه پيدا كرده ايد بارگذاري مي كنيد. با استفاده از اين اطلاعات و كليك روي يك دكمه ، مي توانيد يك صفحه فرود براي محصول ايجاد كنيد ، پيوندي كه به مخاطبان شما امكان مي دهد (با اطمينان) به پست هاي آنها گوش دهند. از اين صفحه ، آنها مي توانند فروشنده اي را كه مي خواهند محصول را از آنجا خريداري كنند ، انتخاب كنند.
هنگامي كه كمپين به پايان رسيد ، مي توانيد پيش برويد و شروع به اضافه كردن تأثيرگذار به ليست خود كنيد. در مديريت اين اينفلوئنسرها مي توانيد راه هاي ديگري را پيدا كنيد كه gen.video ظاهر مي شود. IRM مديريت را تا آنجا كه مي توانيد آسان مي كند: مدل قرارداد ، حقوق محتوا ، توافق نامه پرداخت ، تداركات حمل و نقل (براي محصولات رايگان) ، مقالاتي كه قبلاً انجام شده است ، پيوندهاي پيگيري-يا ليست محصولات مرتبط با آن پيوند.
در مدل مديريت داخلي ، كه متعلق به خالق شما است ، همه كتابخانه ها را ايجاد كنيد.ويدئو ديگر انتظار نمي رود از آنجا كه استفاده از اين ويدئوها بيشتر از پست هاي اصلي رسانه هاي اجتماعي تلقي مي شود ، از ابزارهاي با كيفيت بالا در فرايند تأييد استفاده مي شود. ايده ها و ايده ها را مي توان در مناطق خاصي از فيلم قرار داد ، بنابراين زمينه اي فوري وجود دارد كه در آن بيان مي شود. اين را مي توان با استفاده از يك ابزار تبديل متن به متن انجام داد ، كه به شما امكان مي دهد با قسمتي كه ترجمه ويدئو را برجسته مي كند ، بازخورد دهيد (اين برنامه يك بسته خودكار با عنوان متن براي اين مقاله ايجاد مي كند). همچنين داراي يك بسياري از ويژگي هاي مديريت نسخه پيشرفته براي آن ، بنابراين مي توانيد چندين نسخه از ويديو را مشاهده كنيد ، با يادداشت هايي كه منجر به تغييرات مي شود.

با همه اين توصيفات كمپين ، جاي تعجب نيست كه گزارشات ارائه شده در انتهاي ديگر دقيقاً يكسان باشند. شما مي توانيد بين چهار ديدگاه مختلف در مورد نتايج كمپين متناوب باشيد:
خلاصه عملكرد را در برابر KPI هاي از پيش تعريف شده تجزيه و تحليل مي كند: دسترسي ، درك ، پيشرفت ، تجزيه و تحليل احساسي ، قيمت هر فشار ، نرخ جستجو و غيره. همچنين مقاله اي را مشاهده خواهيد كرد كه به طور خلاصه شامل مقدار پيام شما و ميزان ترافيك و پولي است كه از آن دريافت مي كنيد.

خلاصه اي از موفقيت اينفلوئنسر كه بلافاصله توضيح مي دهد كه كدام يك از سازندگان شما ارزشمند هستند و كدام سرمايه گذاري نمي كنند.
خلاصه فروش ، عملكرد فروش و ترافيك هر فروشنده را نشان مي دهد. چند نفر از Amazon vs Target خريد كردند؟ ميزان كليك بين كاربران چقدر است؟ محصول كيست؟ در اينجا به چند سال پاسخ داده شده است.
اگر كانال اجتماعي آسيب نبيند ، خلاصه نمايش يك بعد مشابه را نشان مي دهد.

اگر بخواهم يكي را انجام دهم ، يكي از مشكلات احتمالي عدم ارائه داده ها با گزارش كمپين خواهد بود. منطقي است كه ويديوي gen. روبروي شما آن را نشان نمي دهد. اين نوع تأثير و تجزيه و تحليل مخاطب معمولاً در تبليغات مدل Discovery انجام مي شود. با گردگيري كمپين هايي كه توسط مخاطبان آماده شده و خريداري شده است ، آگاهي را افزايش مي دهد. اين به شما اين امكان را مي دهد كه ليست تأثيرگذار خود را مطابق آن پاك كنيد. با اين حال ، انتقاد كمي از اين پلت فرم قابل توجه و منحصر به فرد است.
در نتيجه
همانطور كه gen.video تمركز خود را بر روي معيارهاي گذرا مانند گزينه ها و اتصالات متمركز مي كند ، به عنوان يك نرم افزار جديد ظاهر مي شود كه روش هاي جديدي را براي سودآوري مارك ها پيدا مي كند. براي يك نام تجاري معمولي كه حداقل چند انگشت در تجارت الكترونيك دارد ، اين پلت فرم يك ابزار كامل است كه فروش و بازاريابي را با هم تركيب كرده و راه هايي براي تقويت هر دو تلاش پيدا مي كند.
Genvideo به اين مارك ها اجازه مي دهد از استراتژي هاي طبيعي رسانه هاي اجتماعي مورد نياز در مشاغل مدرن استفاده كنند و سپس راه هايي را براي مديريت همه آنها در آينده ارائه مي دهد و اهداف و محتواي آنها را به ترافيك و فروش بيشتر مي رساند.جنويدئو

ويژگي هاي

راحتي در استفاده

گزارش

.

https://get.belonnanotservice.ga/away?/بررسي-ژن-ويدئو-قيمت-گذاري-و-ويژگي-ها-2021-ن/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.