جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

انتقال هوايي زائرين به عراق از طريق۱۴فرودگاه كشور/مردم فريب تبليغات سفر زميني به عراق را نخورند

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه برنامه نويسي و سئو را در اين وبگاه مطالعه نماييد

انتقال هوايي زائرين به عراق از طريق۱۴فرودگاه كشور/مردم فريب تبليغات سفر زميني به عراق را نخورند

۷ بازديد

دبير اجرايي ستاد مركزي اربعين حسيني از نمازگزاران اربعين حسيني خواسته است براي سفر به عراق به هيچ وجه از مرز زميني عبور نكنند و فريب هيچ گونه تبليغاتي در اين زمينه را نخورند. به گزارش مجله زنده خبري ، اميد كوثري فر گفت: در ابتدا قرار بود عبادت كنندگان اربعين حسيني از طريق شش …

انتقال هوايي زائرين به عراق از طريق۱۴فرودگاه كشور/مردم فريب تبليغات سفر زميني به عراق را نخورند https://livemag.ir/2021/09/انتقال-هوايي-زائرين-به-عراق-از-طريق۱۴ف/ https://livemag.ir/2021/09/انتقال-هوايي-زائرين-به-عراق-از-طريق۱۴ف/#respond Fri, 24 Sep 2021 12:41:06 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/09/انتقال-هوايي-زائرين-به-عراق-از-طريق۱۴ف/ دبير اجرايي ستاد مركزي اربعين حسيني از نمازگزاران اربعين حسيني خواسته است براي سفر به عراق به هيچ وجه از مرز زميني عبور نكنند و فريب هيچ گونه تبليغاتي در اين زمينه را نخورند. به گزارش مجله زنده خبري ، اميد كوثري فر گفت: در ابتدا قرار بود عبادت كنندگان اربعين حسيني از طريق شش …

دبير اجرايي ستاد مركزي اربعين حسيني از نمازگزاران اربعين حسيني خواسته است براي سفر به عراق به هيچ وجه از مرز زميني عبور نكنند و فريب هيچ گونه تبليغاتي در اين زمينه را نخورند.

به گزارش مجله زنده خبري ، اميد كوثري فر گفت: در ابتدا قرار بود عبادت كنندگان اربعين حسيني از طريق شش فرودگاه به عراق منتقل شوند تا در موكب اربعين شركت كنند اما به دليل افزايش تعداد نمازگزاران و تراكم موجود در اين منطقه ، اين رقم 14 فرودگاه افزايش يافته است ، وي گفت: در حال حاضر ، حجاج از طريق 14 فرودگاه در شهرهاي مختلف حركت مي كنند تا در راهپيمايي اربعين حسيني شركت كنند و اين روند به بازگشت خود ادامه مي دهد.

وي در يك برنامه راديويي تأكيد كرد كه تمام مرزهاي زميني براي رفتن به عراق بسته است و زائران مي توانند از مرز مهران براي بازگشت وارد كشور شوند و افزود: “ما از زائران مي خواهيم اخبار اربعين را از طريق رسانه هاي رسمي دنبال كنند. و فريب برخي افراد و تبليغات در مورد احتمال ورود به عراق از طريق مرزهاي زميني و عدم ورود به خاك عراق بدون اجازه زيرا اين اقدام هم براي آنها و هم براي دو دولت مشكل ايجاد مي كند.

كوثري فر گفت: “همه ما بايد به قوانين و مقرراتي كه عراق در اين زمينه اعلام كرده احترام بگذاريم و به آن پايبند باشيم.”

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/09/انتقال-هوايي-زائرين-به-عراق-از-طريق۱۴ف/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.