دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

لزوم اتخاذ رويكردهاي پيشگيرانه براي جلوگيري از وقوع سرقت

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه برنامه نويسي و سئو را در اين وبگاه مطالعه نماييد

لزوم اتخاذ رويكردهاي پيشگيرانه براي جلوگيري از وقوع سرقت

۸ بازديد

فرمانده انتظامي آمادگي كامل خود را براي اجراي برنامه هاي هفتگي ناجا به طور همزمان از 17 تا 23 اكتبر اعلام كرد و بر لزوم اجراي برنامه هاي با كيفيت موثر تأكيد كرد. به گزارش مجله زنده خبري پيش از ظهر امروز ، جلسه هماهنگي برنامه هاي هفته ناجا و توضيح و توضيح اقدامات ضد …

لزوم اتخاذ رويكردهاي پيشگيرانه براي جلوگيري از وقوع سرقت https://livemag.ir/2021/10/لزوم-اتخاذ-رويكردهاي-پيشگيرانه-براي-ج/ https://livemag.ir/2021/10/لزوم-اتخاذ-رويكردهاي-پيشگيرانه-براي-ج/#respond Mon, 04 Oct 2021 12:46:58 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/10/لزوم-اتخاذ-رويكردهاي-پيشگيرانه-براي-ج/ فرمانده انتظامي آمادگي كامل خود را براي اجراي برنامه هاي هفتگي ناجا به طور همزمان از 17 تا 23 اكتبر اعلام كرد و بر لزوم اجراي برنامه هاي با كيفيت موثر تأكيد كرد. به گزارش مجله زنده خبري پيش از ظهر امروز ، جلسه هماهنگي برنامه هاي هفته ناجا و توضيح و توضيح اقدامات ضد …

فرمانده انتظامي آمادگي كامل خود را براي اجراي برنامه هاي هفتگي ناجا به طور همزمان از 17 تا 23 اكتبر اعلام كرد و بر لزوم اجراي برنامه هاي با كيفيت موثر تأكيد كرد.

به گزارش مجله زنده خبري پيش از ظهر امروز ، جلسه هماهنگي برنامه هاي هفته ناجا و توضيح و توضيح اقدامات ضد سرقت به سرپرستي سردار “حسين اشتري” در قالب ويدئو كنفرانس با حضور استاني در مقر ناجا برگزار شد. فرماندهان پليس

در اين جلسه تخصصي ، فرمانده نيروي انتظامي با سلام و تبريك روح بلند و آسماني امام خميني (ره) و ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي ، هشت سال دفاع مقدس ، مدافعان حرم و حرمت نظم را گرامي داشت. و امنيت ، به ويژه سردار شهيد. حاج قاسم سليماني و همرزمانش گفتند: براي مقام معظم رهبري آرزوي سلامتي ، سلامتي و موفقيت روزافزون براي مقام معظم رهبري داريم.

وي سالروز رحلت پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله و سلم) ، شهادت امام حسن مجتبي (ع) و ايام سوگواري براي خدا را تسليت گفت و ادامه داد: حسين (ع) ، ما مجدداً از دستورات گرانبهاي رهبر عالي ، مدظله العالي استفاده كرديم.

اشتري تأكيد كرد: فرمايشات گرانقدر مقام معظم رهبري جان تازه اي در پيكر نيروهاي مسلح دميده و براي ما پليس اين دستورات براي ايشان است ، زيرا هميشه چراغ راه است.

اجراي برنامه هاي هفتگي ناجا

فرمانده انتظامي در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به شروع برنامه هاي هفتگي ناجا از شنبه (8 اكتبر) تا جمعه (14 اكتبر) ، اظهار داشت: تلاش هاي عظيم دستگاه هاي انتظامي براي جذب سرمايه اجتماعي و مشاركت عمومي در دستيابي به اهداف بزرگ اهداف

از فناوري هوشمند استفاده كنيد

عشري با اشاره به شعار امسال ناجا مبني بر «پليس هوشمند ، امنيت پايدار» گفت: امروز نيروي انتظامي سازماني است كه از فناوري هاي جديد و فناوري هاي هوشمند براي تسريع و سهولت در ارائه خدمات انتظامي به مردم بهره مي برد. ” در اجراي برنامه هاي هفتگي ناجا ، با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي ، ويژگي قابل توجه “اطلاعات پليس” به منظور دستيابي به “امنيت پايدار” بايد آشكار باشد.

وي در ادامه بر ضرورت “كيفيت” در توليد برنامه هاي هفتگي ناجا تاكيد كرد: پليس يك سازمان “مسئول” و “يادگيرنده” است. از سوي ديگر ، اين نيروي مردمي قابليت “متقاعدسازي” را نيز دارد ، بنابراين ارزش آن را دارد كه ضمن ارائه اين ويژگي هاي قابل توجه ، روحيه “مشاركت” و “مشاركت” پليس در برنامه هاي هفتگي ناجا را نشان دهيم.

اشتري بر لزوم رويكردي «خلاقانه» و «ابتكاري» در برنامه هاي هفتگي ناجا تأكيد كرد: بايد از برنامه هاي تكراري و بي اثر اجتناب شود. از سوي ديگر ، معيار و تمركز برنامه هاي اجرايي افزايش آگاهي عمومي براي جلوگيري از وقوع جرم و جراحت است.

رئيس پليس با اشاره به لزوم پوشش تنوع و دامنه ماموريت هاي پليس مرزي به مركز در رسانه ها از جمله بصري ، صوتي ، نوشتاري و فضاي مجازي ، خاطرنشان كرد: و امنيت در جامعه پايدار است ، بنابراين بايد از آن استفاده كافي را ببريم. توانايي رسانه ها در دستيابي به اين هدف مهم.

از تصوير مطلوب پليس اطمينان حاصل كنيد

وي با تأكيد بر ارائه تصوير مطلوب از قدرت پليس همراه با عدالت و انصاف پليس به مردم ، خاطرنشان كرد: دشمنان. نمايش قدرت پليس مايه افتخار اعضاي جامعه است ، بنابراين اين ويژگي پليس بايد در اين هفته منعكس شود.

اشتري هفته پليس را فرصتي مناسب براي تجليل از سرسبزي نيروهاي پليس شامل فرماندهان ، افسران ، درجه داران ، سربازان تازه كار و خانواده هاي آنها خواند و گفت: از سخت كوشي پليس و نقش حمايتي خانواده هاي آنها قدرداني كنيد.

فرمانده انتظامي در بخشي ديگر از سخنان خود گفت كه تكريم خانواده هاي شهدا و جانبازان بايد رويكرد هميشگي ما باشد ، زيرا تكريم اين عزيزان كوچكترين نشانه سپاسگزاري ماست. باشد كه بركت براي همه ما باشد. علاوه بر اين ، ما نبايد از مراقبت از خانواده متوفي و ​​اعضاي مرتبط ناجا غافل شويم.

اشتري هفته ناجا را فرصتي مناسب براي افزايش انتظارات و خواسته هاي پليس جامعه و نهادهاي مسئول عنوان كرد و گفت: با استفاده از ظرفيت رسانه اي غني كه اين روزها داريم ، مي توان آسيب هاي اجتماعي را كاهش داد و …. ”

اقدامات متقابل را تقويت كنيد

فرمانده ناجا در بخشي ديگر از سخنان خود با بيان اينكه مبارزه جدي با سرقت و بازگرداندن اموال مسروقه به قربانيان يكي از خواسته هاي جدي مقام معظم رهبري از پليس است ، خاطرنشان كرد: مبارزه با سرقت همواره يكي از اولويت هاي ماموريت پليس اردوگاه ضد سرقت به همين منظور راه اندازي شده است.

وي با اشاره به عزم پليس براي مقابله با سرقت ، بر ضرورت اتخاذ رويكردهاي “پيشگيرانه” و “پيشگيرانه” براي جلوگيري از وقوع اين جنايت تاكيد كرد: وقوع سرقت علل و عوامل مختلفي دارد كه بايد متناسب با عوامل مختلف باشد. از سوي ديگر ، با يافتن علل اصلي در كاهش وقوع اين جنايت ، به نظر مي رسد كه قوانين و مجازات ها بايد بازدارنده كافي براي برخورد با جنايتكاران و سارقان باشد.

اشتري بر لزوم پاسخگويي ، نزديك شدن نهادها و نهادهاي دولتي و خصوصي در ايفاي نقش خود در جلوگيري از سرقت ، با تمركز بر پتانسيل ها و قابليت هاي ضد سرقت ناجا تاكيد كرد و گفت: اجراي مستمر پروژه هاي خاص مانند محور “همسايه” از طرف ديگر ، با ارتقاء استفاده از سيستم نما ، كنترل بازارهاي خريد و فروش اموال مسروقه ، نظارت بر مناطق جنايي و آلوده با توجه به اطلس سرقت مبتني بر زمان و صحنه جنايت ، مي تواند در مبارزه با سرقت م effectiveثر باشد. نيز م effectiveثر است

تقويت گشت هاي خودرو و موتوري

اشتري افزود: تقويت فعاليت گشت هاي هوشمند و هدفمند ضد سرقت وسايل نقليه موتوري و خودروها به همراه نظارت بر فعاليت سارقان نيز مي تواند در كاهش وقوع اين جنايت مثر باشد.

بازتاب كشف اموال مسروقه در رسانه ها

فرمانده انتظامي با اشاره به دستاوردهاي پليس در مبارزه با سرقت تاكيد كرد: “پوشش يافته هاي پليس در اين زمينه به ويژه بازگشت اموال مسروقه به قربانيان مي تواند نمونه بارز ارعاب سارقان و حتي كاشت پيام هاي پيشگيرانه باشد. “از رسانه ها و فضاي مجازي كافي براي مقابله با سرقت استفاده كنيد.

فرمانده انتظامي آمادگي كامل خود را براي اجراي برنامه هاي هفتگي ناجا به طور همزمان از 17 تا 23 اكتبر اعلام كرد و بر لزوم اجراي برنامه هاي با كيفيت موثر تأكيد كرد.

اشتري با اشاره به لزوم اصلاح فرآيندها به منظور تسريع واكنش و خدمت رساني به مردم ، در آخرين قسمت سخنان خود اقدامات مطابق دستور كار جلسه را اعلام كرد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/10/لزوم-اتخاذ-رويكردهاي-پيشگيرانه-براي-ج/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.