جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

فرايند اصلاح مجرمان دائماً بايد از سوي قضات رصد شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه برنامه نويسي و سئو را در اين وبگاه مطالعه نماييد

فرايند اصلاح مجرمان دائماً بايد از سوي قضات رصد شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۸ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، به نقل از پايگاه اطلاع رساني زندان ها و سازمان هاي رفتاري ايمني و تربيتي ، محمدمهدي حاج محمدي در بار اول برنامه سفر به خراسان رضوي از زندان سبزوار بازديد كرد. در اين ملاقات پنج ساعته ، او با زندانيان ملاقات كرد و به خواسته ها و خواسته هاي …

فرايند اصلاح مجرمان دائماً بايد از سوي قضات رصد شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/10/فرايند-اصلاح-مجرمان-دائماً-بايد-از-سوي/ مجله آنلاين Wed, 06 Oct 2021 03:53:24 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/10/فرايند-اصلاح-مجرمان-دائماً-بايد-از-سوي/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، به نقل از پايگاه اطلاع رساني زندان ها و سازمان هاي رفتاري ايمني و تربيتي ، محمدمهدي حاج محمدي در بار اول برنامه سفر به خراسان رضوي از زندان سبزوار بازديد كرد. در اين ملاقات پنج ساعته ، او با زندانيان ملاقات كرد و به خواسته ها و خواسته هاي …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، به نقل از پايگاه اطلاع رساني زندان ها و سازمان هاي رفتاري ايمني و تربيتي ، محمدمهدي حاج محمدي در بار اول برنامه سفر به خراسان رضوي از زندان سبزوار بازديد كرد.

در اين ملاقات پنج ساعته ، او با زندانيان ملاقات كرد و به خواسته ها و خواسته هاي آنها پاسخ داد.

رئيس سازمان زندان در گفتگو با كاركنان اين مركز تاكيد وي در مورد بررسي و نظارت بر وضعيت قضايي زندانيان گفت: “حضور م judgesثر قضات محترم عامل مهمي در كاهش جمعيت مجرمان است و تعامل بين زندان و قوه قضاييه اين موضوع را تسريع مي كند. احتمال ايجاد آن وجود دارد. . ” روند اصلاح مجرم بايد دائماً توسط قاضي نظارت شود.

با حاج محمدي در مورد مشاركت روحانيت در روند اصلاحات آموزش همچنين اشاره كرد و گفت: يكي از مدل فعاليتهاي فرهنگي عميق و م effectiveثر آموزش زنداني ، وجود دائمي و زندگي كشيش با زندانيان و وجود آنها است اين همه دعا يا پاسخ به سوالات ديني كافي نيست.

رئيس سازمان زندان در باره بهبود الگوهاي مصرف زنداندر مورد آشپزي غذا مناسب براي زندانيان و غذاي آنها با نگهبانان يكي باشد تاكيد وي گفت: “اين علاوه بر رعايت حقوق بشر است.” زندانيان مانع مي شوند دور هدر دادن غذاهاي كوچك ، تجمل و پول عمومي.

به عنوان بخشي از اين بازديد ، رئيس سازمان زندان در مراسم يادبودي كه توسط مددجو در روز يادبود برگزار شد شركت كرد و به زندانيان در مورد اشتباهات هولناك او هشدار داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.